Назва проєкту: "Забезпечення безпечного, гідного та доступного житла і спеціалізованих послуг для найбільш вразливих евакуйованих та ВПО з обмеженими можливостями пересування в Одеській та Миколаївській областях"

Організація: «Десяте квітня», виконавчий партнер Офісу ООН з Координації Гуманітарних Справ (OCHA).

Посада: Оператор гарячої лінії

Місце роботи: віддалено

Тривалість проєкту: до 31.10.2026

Кінцевий термін подачі заявок: 20.12.2025 року (Ми лишаємо за собою право на власний розсуд зупинити цей конкурс в будь-який момент)

«Десяте квітня» – громадська організація, яка працює в напрямку покращення захисту населення, що постраждало від конфлікту, шляхом надання правової, соціальної, психологічної та гуманітарної допомоги, сприяє змінам законодавства, залучення громад до реагування на надзвичайні ситуації та пошуку довгострокових рішень, у співпраці з органами влади та за підтримки їх потенціалу, з особливим акцентом на найбільш вразливих групах.

У партнерстві з Офісом ООН з Координації Гуманітарних Справ (OCHA) за фінансової підтримки Гуманітарного фонду для України (UHF) ми реалізуємо проєкт, спрямований на забезпеченні безпечних, гідних та доступних умов прийому й розміщення для евакуйованих та внутрішньо переміщених осіб з порушеннями мобільності, людей старшого віку та осіб з інвалідністю в Одеській і Миколаївській областях. 

Громадська організація «Десяте квітня» у своїй кадровій політиці застосовує принципи рівних можливостей та різноманіття. Будь-яка особа, незалежно від раси, кольору, релігії, статі, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, національного походження, стану здоров’я, або будь-якої іншої характеристики мають рівні можливості на працевлаштування в нашій організації.

Обов’язки:

  • Знати та дотримуватися умов проекту Організації, внутрішніх положень та політики;
  • Надання оперативної та доступної інформації про допомогу, що надається Організацією особам, які зателефонували на Гарячу лінію Організації або написали в Телеграм-чат Гарячої лінії Організації, або зв’язалися з Організацією через інші канали зв’язку, визначені керівництвом;
  • Надання якісної консультації особам, які звертаються за допомогою на Гарячу лінію Організації за телефоном або пишуть в Телеграм-чат Гарячої лінії Організації, або зв’язалися з Організацією через інші канали зв’язку, визначені керівництвом;
  • Перенаправлення осіб, які звертаються за допомогою на Гарячу лінію Організації за телефоном або пишуть в Телеграм-чат Гарячої лінії Організації, або зв’язалися з Організацією через інші канали зв’язку, визначені керівництвом, за спеціалізованою юридичною, соціально-психологічною допомогою до фахівців Організації або до партнерських чи інших організацій;
  • Збір інформації про потреби бенефіціарів для подальшого формування якісної та детальної статистики про стан захисту бенефіціарів;
  • Брати участь у всіх засіданнях, комітетах, призначених Менеджером даних гарячої лінії;
  • Щоденне внесення даних про виконану роботу до бази звітності Організації;
  • На прохання УВКБ ООН та за вказівкою керівництва подавати запитувані звіти, які не мають систематичного характеру;
  • Виконання інших обов'язків у разі необхідності;
  • Неухильно дотримання гуманітарних принципів і стандартів.
  • Ступінь (принаймні, бакалавра) в галузі права, соціальних наук або подібної галузі;
  • Психологічна освіта буде перевагою;
  • Вільне володіння українською та російською мовами, бажано англійською;
  • Знання проблематики ВПО, наслідків конфлікту в Україні (бажано);
  • Впевнене володіння комп’ютером та знання комп’ютерних програм (MS Word, Excel);
  • Сильні комунікативні навички, включаючи здатність спілкуватися з людьми, які перебувають у стресовому стані;
  • Вміння ефективно спілкуватися навіть у стресових ситуаціях;
  • Ввічливість і відповідальність;
  • Вміння швидко аналізувати ситуації;
  • Усна грамота;
  • Виконання обов’язків, керуючись гендерною чутливістю та нульовою терпимістю щодо сексуальних домагань;
  • Здатність до самоорганізації та клієнтоорієнтованої роботи;
  • Повага до анонімності, конфіденційності, толерантність до бенефіціарів проекту.
  • Бажання навчатися та здобувати нові навички;
  • Дотримання цінностей Організації.

Процедура звернення:

Резюме і мотивувальний лист необхідно надіслати на адресуЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  темі: «Заявка на посаду_Оператор гарячої лінії_OCHA ».

Термін подачі заявки: 20.12.2025 (Ми лишаємо за собою право на власний розсуд зупинити цей конкурс в будь-який момент). 

Подача відгуку на вакансію є першим етапом відбору. Якщо Ви не отримали запрошення на співбесіду, це означає, що Ваше резюме не було відібрано, а досвід та навички інших кандидатів виявилися більш відповідними вимогам посади. Ми вдячні за Ваш інтерес та час, приділений подачі заявки. На етапі попереднього відбору індивідуальний зворотний зв’язок не надається.

1