Назва проєкту: "Забезпечення безпечного, гідного та доступного житла і спеціалізованих послуг для найбільш вразливих евакуйованих та ВПО з обмеженими можливостями пересування в Одеській та Миколаївській областях"
Організація: «Десяте квітня», виконавчий партнер Офісу ООН з Координації Гуманітарних Справ (OCHA).
Місце роботи: Україна, Одеса
Посада: Офіцер зі зв’язків з громадськістю - повна зайнятість 100%
Тривалість проєкту: до 31.10.2026
Кінцевий термін подачі заявок: 31.12.2025 року - Ми лишаємо за собою право на власний розсуд зупинити цей конкурс в будь-який момент.
«Десяте квітня» – громадська організація, яка працює в напрямку покращення захисту населення, що постраждало від конфлікту, шляхом надання правової, соціальної, психологічної та гуманітарної допомоги, сприяє змінам законодавства, залучення громад до реагування на надзвичайні ситуації та пошуку довгострокових рішень, у співпраці з органами влади та за підтримки їх потенціалу, з особливим акцентом на найбільш вразливих групах.
У партнерстві з Офісом ООН з Координації Гуманітарних Справ (OCHA) за фінансової підтримки Гуманітарного фонду для України (UHF) ми реалізуємо проєкт, спрямований на забезпеченні безпечних, гідних та доступних умов прийому й розміщення для евакуйованих та внутрішньо переміщених осіб з порушеннями мобільності, людей старшого віку та осіб з інвалідністю в Одеській і Миколаївській областях.
Громадська організація «Десяте квітня» у своїй кадровій політиці застосовує принципи рівних можливостей та різноманіття. Будь-яка особа, незалежно від раси, кольору, релігії, статі, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, національного походження, стану здоров’я, або будь-якої іншої характеристики мають рівні можливості на працевлаштування в нашій організації.
ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ:
- Брати інтервʼю, писати статті для публікацій у форматі репортажів та сторітеллу, відповідно до вимог і ґайдів ГО «Десяте квітня» та партнерських організацій
- Робити фото і відео, відповідно до вимог ГО «Десяте квітня» та партнерських організацій
- Обробляти фото та монтувати відео
- Розробляти комунікаційну стратегію та контент-план для соцмереж
- Обробляти вже зібрані тексти, фото та відео
- Комунікувати з менеджерами, працівниками з приводу контенту
- Комунікувати з постачальниками з приводу корпоративних замовлень брендованої продукції
- Дотримуватись гуманітарних принципів та політик організації
- Займатись внутрішніми адміністративними завданнями (створення корпоративних пошт, адміністрування вебсайту тощо)
Вимоги до кандидата:
- Знання української мови (носій), англійська (рівень Upper Intermediate і вище)
- Вища освіта (журналістика, маркетинг, PR або суміжні спеціальності)
- Розуміння діяльності гуманітарного громадського сектору
- Досвід роботи в SMM, публічних комунікаціях чи дотичних сферах від 1 року
- Готовність до відряджень
Hard skills
- Копірайтинг, рерайтинг
- Досвід фото- та відеозйомки
- Навички графічного дизайну — плюс (Photoshop, Illustrator, Figma)
Soft skills
- Комунікабельність
- Розуміння та дотримання дедлайнів
- Відповідальність
- Увага до деталей
- Креативність, ідейність
- Робота в команді
- Аналітичні здібності
МИ ПРОПОНУЄМО:
- Працевлаштування відповідно до договору з конкурентним рівнем оплати праці, що відповідає досвіду та кваліфікації кандидата.
- Роботу в команді однодумців, орієнтованій на якісний результат та реальний вплив на розвиток молоді та громад.
- Професійний розвиток та можливість підвищення кваліфікації, участь у тренінгах, конференціях та інших освітніх заходах.
- Підтримку у впровадженні власних ідей та ініціатив у межах проєкту.
- Гнучкий та дружній робочий простір, що сприяє ефективній комунікації та співпраці.
- Можливість розширення професійної мережі через участь у кластерних зустрічах, партнерських заходах та міжсекторальних платформах.
ПРОЦЕДУРА ЗВЕРНЕННЯ:
Резюме і мотивувальний лист необхідно надіслати на адресу