Організація: Громадська Організація “Десяте квітня” виконавчий партнер Дитячого фонду ООН UNICEF

Посада: Координатор розповсюдження гуманітарної допомоги. 12 місяців - 100% (повна зайнятість – ФОП 3 група)

Місце роботи: Одеська область / Миколаївська область / Херсонська область

Термін подачі заявки: до 25 грудня 2024 року включно

Початок роботи: 01 січня 2025 року. 

 

«Десяте квітня» – громадська організація, яка працює в напрямку покращення захисту населення, що постраждало від конфлікту, шляхом надання правової, соціальної, психологічної та гуманітарної допомоги, сприяє змінам законодавства, залучення громад до реагування на надзвичайні ситуації та пошуку довгострокових рішень, у співпраці з органами влади та за підтримки їх потенціалу, з особливим акцентом на найбільш вразливих групах. Також приділяємо увагу молоді: забезпечуємо можливості для розвитку молодіжних просторів, кар’єрних та освітніх ініціатив , допомагаємо у працевлаштуванні та підтримуємо ініціативи для розвитку громад.

Громадська організація «Десяте квітня» у своїй кадровій політиці застосовує принципи рівних можливостей та різноманіття. Будь-яка особа, незалежно від раси, кольору, релігії, статі, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, національного походження, стану здоров’я, або будь-якої іншої характеристики мають рівні можливості на працевлаштування в нашій організації. Ми заохочуємо людей, які мають інвалідність, молодих спеціалістів та/або представників інших меншин та вразливих груп надсилати свої заявки!

Ми шукаємо динамічного та ініціативного командного гравця, який зацікавлений у спілкуванні, встановленні ефективних комунікацій та саморозвитку.

Наші вимоги:  

  • досвід роботи з великими обсягами інформації буде перевагою;
  • розуміння роботи неприбуткової організації та навички роботи з донорами;
  • вміння легко та швидко навчатися;
  • відмінні організаційні навички;
  • вміння встановлювати чіткі, реальні, досяжні групові чи індивідуальні цілі та пріоритети, працювати на результат;
  • вміння вести перемовини;
  • ПК – впевнений користувач (Word, Excel, Ppt, office 365); володіння графічними редакторами буде перевагою;
  • акуратність, уважність, пильність, вміння працювати в колективі;
  • готовність до “польової” роботи.

 

Обов'язки: 

  • організація процесу розповсюдження гуманітарної допомоги в межах проєктних активностей;
  • вдосконалення бази запитів від громадян та інших організацій щодо гуманітарної допомоги;
  • комунікація з представниками влади, місцевого самоврядування, іншими гуманітарними організаціями у контексті реалізації проєктної діяльності;
  • листування, аналіз кореспонденції, підготовка запитів та зведеної інформації;
  • аналіз і визначення найбільш нагальних гуманітарних потреб, пошук та оптимізація шляхів забезпечення та реалізації гуманітарної допомоги;
  • забезпечення логістики доставки гуманітарної допомоги;
  • координація діяльності з гуманітарним складом організації і відповідними працівниками щодо формування наборів гуманітарної допомоги згідно з визначеними потребами;
  • безпосереднє керівництво та координація роботи команди, яка виконує проєктні завдання у галузі розповсюдження гуманітарної допомоги;
  • подання необхідних звітів, на запит керівництва ТТА та партнерських організацій.

 

Ми пропонуємо:  

Роботу у проекті, що фінансується міжнародною гуманітарною організацією.

Цікаву роботу у дружній команді на благо населення, що постраждало від війни.

Тривалість проекту - 12 місяців.

Працевлаштування на умовах договору ЦПХ (ФОП 3-ї групи), гідний рівень оплати послуг.

Процедура звернення:

Резюме і мотивувальний лист необхідно надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. по темі: «Координатор розповсюдження гуманітарної допомоги UNICEF Одеса/Миколаїв».

Термін подачі заявки: 25.12.2024. Заявки подані пізніше - не приймаються.

Якщо у вас виникнуть додаткові питання по вакансії, зв'яжіться з нами по електронній пошті: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.