Назва проекту: ”Механізм швидкого реагування (МШР) на наслідки надзвичайних ситуацій в Миколаївській, Херсонській, Одеській областях”

Виконується: ГО “Десяте квітня” у партнерстві з міжнародною гуманітарною організацією Mercy Corps

Посада: Комірник/ Warehouse keeper. Повна зайнятість

Місце роботи: Миколаївська область, м. Миколаїв

Термін подачі заявки: до 28 квітня 2024 року включно

Початок роботи: 01 травня 2024 року.

 

«Десяте квітня» – громадська організація, яка працює в напрямку покращення захисту населення, що постраждало від конфлікту, шляхом надання правової, соціальної, психологічної та гуманітарної допомоги, сприяє змінам законодавства, залучення громад до реагування на надзвичайні ситуації та пошуку довгострокових рішень, у співпраці з органами влади та за підтримки їх потенціалу, з особливим акцентом на найбільш вразливих групах.

Метою проєкту у партнерстві з Mercy Corps є забезпечення функціонування Механізму швидкого реагування. Ця діяльність охоплюватиме проведення швидких оцінок потреб, надання психосоціальної допомоги постраждалому населенню, видачу гуманітарної допомоги, реєстрацію та видачу екстреної грошової допомоги.

Громадська організація «Десяте квітня» у своїй кадровій політиці застосовує принципи рівних можливостей та різноманіття. Будь-яка особа, незалежно від раси, кольору, релігії, статі, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, національного походження, стану здоров’я, або будь-якої іншої характеристики мають рівні можливості на працевлаштування в нашій організації. Ми заохочуємо людей, які мають інвалідність, молодих спеціалістів та/або представників інших меншин та вразливих груп надсилати свої заявки!

Ми шукаємо динамічного та ініціативного командного гравця, який зацікавлений у спілкуванні, встановленні ефективних комунікацій та саморозвитку з метою захисту осіб, постраждалих від конфлікту.

ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ:

  • Дотримуватися умов проєктів Організації, внутрішніх положень і політик;
  • Приймання на склад, зберігання і видача зі складу товарно-матеріальних цінностей, що надходять від постачальників, партнерських організацій. Перевірка на відповідність супровідним документам товарно-матеріальних цінностей;
  • Керування роботою вантажників під час завантаження, вивантаження товарів/наборів і розміщення їх на складі;
  • Комплектування товарно-матеріальних цінностей за заявками;
  • Складання дефектних відомостей на браковані товари, акти на їх ремонт і списання, а також на нестачу, псування товарно-матеріальних цінностей;
  • Організація належного зберігання товарно-матеріальних цінностей, з метою запобігання їх псуванню та втратам;
  • Ведення обліку наявних на складі товарно-матеріальних цінностей, звітної документації про їх рух;
  • Підтримка порядку та належного протипожежного і санітарного стану на складі;
  • Передача інформації щодо руху товарно-матеріальних цінностей до бухгалтерії Організації;
  • Складання загальної зведеної порівняльної таблиці обліку між закупівлею, складським обліком та видачею;
  • На запит здійснювати подання необхідних звітів.

 

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ:

  • Знання правил ділового спілкування та етикету;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді;
  • Знання усної та письмової української мови;
  • Досвід роботи в гуманітарних проектах вітається;
  • Мінімальні знання усної та письмової англійської мови буде перевагою;
  • Відмінні навички роботи з комп’ютером (обов’язково MSOffice);
  • Від кандидата очікується швидке навчання та адаптування.

 

Ми пропонуємо працевлаштування відповідно до договору (ФОП 3 група), роботу в дружньому і вмотивованому середовищі.

Процедура звернення:

Резюме і мотивувальний лист необхідно надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. В темі листа обов’язково вкажіть «Комірник/ Warehouse keeper у *ваша область*».

 

Термін подачі заявки: до 28 квітня 2024 р. Заявки подані пізніше — не приймаються.

Якщо у вас виникнуть додаткові питання по вакансії, зв'яжіться з нами через електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.