Конкурс дизайн-проектів з облаштування інклюзивного соціального простору «Community house»

Головними задача проекту «Community house – space that belongs to the community» є створення некомерційного соціального простору (HUB) для розвитку молоді та об’єднання представників різних вразливих груп населення, їх розвитку та інтеграції в життя місцевої громади, з метою сприяння формуванню повноцінних членів громади, з активною життєвою та громадською позицією.
Також в рамках проекту планується розбудова ефективного комунікаційного майданчика між представниками громадськості та державними органами влади; посилення ролі громадянського суспільства, допомога в подоланні викликів на шляху розвитку громадського руху заради захисту прав людини та забезпечення мирного співіснування; об’єднання громадянських активістів міста.

I. Загальні положення
I.1 Міський конкурс дизайн-проектів з облаштування інклюзивного соціального простору «Community house» (далі – Конкурс) проводиться в рамках імплементації грантового проекту Taft Fund громадською організацію «Десяте квітня» за фінансовою підтримки U.S. Department of State: Bureau of Population, Refugees, and Migration.
I.2 Положення щодо проведення Конкурсу визначають його мету, завдання, структуру та регулюють процедуру його проведення.
I.3 З метою прозорого та неупередженого проведення Конкурсу обирається склад журі (Додаток 1), персональний склад якого затверджується наказом Президента ГО «Десяте квітня».
I.4 За результатами конкурсу, що затверджуються складом журі, між ГО «Десяте квітня» та переможцем укладається договір на право використання дизайн-проекту під час реалізації проекту.
I.5 Конкурс передбачає презентацію проектів в онлайн форматі у фінальному етапі, до якого будуть відібрані 10 проектів-фіналістів.
I.6 До участі в Конкурсі приймаються дизайнерські проекти, які подані у встановленому порядку конкурсного відбору.

II. Мета та завдання конкурсу
2.1 Метою конкурсу е виявлення кращих дизайнерських пропозицій стосовно облаштування інклюзивного соціального простору «Community house». Конкурс проводиться на засадах відкритості та прозорості й проводиться в один етап без попереднього кваліфікаційного відбору.
2.2 Завдання Конкурсу:
- створення кейсу дизайн-проектів для імплементації проекту «Community house» та їх презентація;
- виявлення та промоція найкращих учасників з числа конкурсантів;
- налагодження комунікації між представниками громадських організацій, державних установ та представниками дизайнерських кіл та зацікавлених сторін з метою розвитку освітньої та інклюзивної інфраструктури міста.
2.3 Орієнтовні критерії оцінювання дизайн-проектів:
- відповідність меті та завданню, умовам і програмі конкурсу;
- якість, оригінальність і раціональність запропонованих проектних рішень;
- цілісність та якість дизайну, його інтегрованість в соціально-освітнє середовище;
- інклюзивність простору для забезпечення всебічного розвитку;
- мобільність та трансформаційність запропонованих рішень (можливість змінювати та зонувати простір).
- екологічність та надійність запропонованих рішень у виборі матеріалів оздоблення.

IІІ. Структура та організація конкурсу
3.1 Конкурс є відкритим.
3.2 Участь у Конкурсі безкоштовна.
3.3 Запрошення до участі у конкурсі розповсюджуються на студентів архітекторів, дизайнерів та інженерів 3-5 курсів , юридичних осіб, фізичних осіб або групи юридичних осіб та/або фізичних осiб-пiдприемцiв, які виявили бажання взяти участь у конкурсі та надали організаторам заповнену анкету-заявку. Учасник конкурсу повинен мати необхідні професійні знання у сфері дизайну.
3.4 Кожний учасник конкурсу може подати тiльки одну заявку (колективну заявку) з конкурсними матеріалами.
3.5 Конкурс відбудеться за умови подачі не менш ніж 5 заявок.
3.6 Для участі у Конкурсі учасники мають заповнити електронну форму анкети-заявки за посиланням: https://forms.gle/ZwGiK4jHP3kPFaxn7 або відправити заповнену анкету (Додаток 2) у форматі Word на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та підготувати дизайн-проект.
3.7 Анкета-заявка заповнюється та подається українською мовою (Додаток 2).
3.8 Електронний варіант дизайн-проекту надсилається на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. У темі листа вкажіть «Конкурс дизайн-проектів_ФІО автора/назва вашої компанії». Якщо об’єм прикріплених документів перевищує 10 Мб., дозволяється використовувати зовнішні сервіси з можливістю їх скачування.
Вимоги до оформлення дизайн-проекту, представленого на розгляд журі:
- дизайн-проект має бути представлений у форматі кейсу проекту, який включає презентацію дизайну та всіх супутніх елементів з описом представлених рішень;
- допустимі електронні формати pdf, jpeg, ppt/pptx з роздільною здатністю зображень не менше ніж 150 dpi;
- дозволяється використовувати відео презентації та анімації інтер’єрів у додатку до друкованої версії.
- опис дизайн-проекту подається українською мовою;
- розміщення креслень, малюнків, описів, тощо довільне.
3.9. Надсилаючи свою роботу на Конкурс, учасники надають право організаторам Конкурсу на використання надісланого матеріалу (розміщення в мережі Інтернет, телепрограмах, участь у творчих проектах тощо), але з обов'язковим зазначенням імені автора.
Умови дискваліфікації робіт:
- дизайн-проекти, що не відповідають вимогам до подачі чи оформлення, оргкомітет має право виключити з Конкурсу без попередження;
- дизайн-проекти та заявки, що надійшли пізніше зазначеного терміну, не розглядатимуться;
- надання неправдивої інформації (про кваліфікацію, склад команди розробників та ін.) та використання плагіату дає право на повну дискваліфікацію дизайн-проектів.

IV. Етапи проведення Конкурсу
01.12.2021 – початок приймання електронних заявок та конкурсних дизайн-проектів.
28.02.2022 – останній день прийому електронних заявок та конкурсних дизайн-проектів.
01.03.2022 – 11.03.2022 – розгляд отриманих дизайн-проектів членами журі конкурсу. Відбір 10 проектів-фіналістів конкурсу та їх презентація в онлайн форматі.
15.03.2022 – церемонія нагородження переможців конкурсу дизайн-проектів з облаштування інклюзивного соціального простору «Community house».

V. Нагородження переможців
5.1 Журі конкурсу у визначений організаторами термін розглянувши подані дизайн-проекти, визначає переможців конкурсу з 1 по 3 місце.
5.2 Призовий фонд Міського конкурсу дизайн-проектів з облаштування інклюзивного соціального простору «Community house» в грошовому еквіваленті складає 50 000 грн.
5.3 Розподіл призового фонду:
1 місце – Ноутбук Acer Nitro 5 AN515-57-54K7 (або аналог з відповідними характеристиками).
Екран 15.6" IPS (1920x1080) Full HD 144 Гц, матовий / Intel Core i5-11400H (2.7 — 4.5 ГГц) / RAM 16 ГБ / SSD 512 ГБ / nVidia GeForce RTX 3050 Ti, 4 ГБ / без ОД / LAN / Wi-Fi / Bluetooth / вебкамера / без ОС / 2.2 кг / чорний
2 місце – Графічний планшет Wacom Intuos Pro Paper M (PTH-660P-N) (або аналог з відповідними характеристиками).
Розміри робочої поверхні: 224 x 148 мм, Рівні чутливості пера: 8192, Роздільна здатність, LPI: 5080, Клас: професійний.
3 місце – Планшет Wacom One by Medium (CTL-672-N) (або аналог з відповідними характеристиками).
Розміри робочої поверхні: 216 x 135 мм., Рівні чутливості пера: 2048, Роздільна здатність, LPI: 2540, Клас: Аматорський

 

Завантажити положення про конкурс та технічне завдання на розробку дизайн-проектів