КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ОТРИМАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ:
23:59 год. за східноєвропейським часом 21 січня 2019 року

Громадська організація «ДЕСЯТЕ КВІТНЯ» (далі – Організація) запрошує кваліфікованих постачальників подати оферту на укладення Рамкової Угоди на закупівлю канцелярських товарів для офісу Організації у м. Одеса.

Контракт з переможцем буде укладено на період до 31.12.2019 року. Орієнтовна загальна вартість контракту складає 180000 гривень. Оплата здійснюватиметься у безготівковій формі на умовах післяплати.

Переможець тендеру отримає вимогу щодо збереження оголошених цін
протягом всього строку дії контракту.

Детальну інформацію щодо потреб Організації та порядку участі у тендері Ви можете знайти у наступних документах:

Ваша пропозиція повинна складатися з наступного комплекту документів:

  • Технічної пропозиції (Додаток № 1)
  • Фінансової пропозиції (Додаток № 2)
  • Копії реєстраційних документів юридичної особи або ФОП;
  • Копії будь-яких інших документів, які, на Вашу думку, можуть слугувати підтвердженням заявлених можливостей до надання послуг (інформація щодо досвіду роботи, відгуки клієнтів тощо).

Ваша пропозиція має складатися з двох частин:

  • Технічна пропозиція

ВАЖЛИВО! Зміст технічної пропозиції НЕ ПОВИНЕН містити інформацію про ціни! Невиконання цієї вимоги призведе до дискваліфікації Вашої пропозиції.

Ваша технічна пропозиція  має бути надана згідно форми, наведеної у Додатку № 1.  У Вашій технічній пропозиції необхідно чітко вказати, чи повністю послуги, що надаються вашою компанією, відповідають наведеному технічному завданню. Також чітко зазначте та висвітліть усі невідповідності наведеним характеристикам, якщо такі є.

Технічна пропозиція має бути скріплена підписом уповноваженої особи.

  • Фінансова пропозиція

Ваша окрема фінансова пропозиція повинна містити сукупну пропозицію в гривні (саме ця сума буде використовуватися для порівняння пропозицій).
Фінансова пропозиція повинна подаватися згідно з Формою Фінансової пропозиції (Додаток № 2).

Тендерні пропозиції повинні бути оформлені на офіційному фірмовому бланку, який чітко ідентифікує вашу компанію.

Якщо пропозиція буде надсилатися електронною поштою:

Укажіть, будь ласка, у темі листа:

  • Фраза «тендер на канцтовари»;
  • назву своєї фірми.

Заповнені форми Технічної пропозиції (Додаток №1) та Фінансової пропозиції (Додаток №2, Додаток №3) повинні бути подані в форматі Excel та в відсканованому вигляді в форматі PDF з підписом керівника та відбитком печатки (за наявності).

Всі інші додатки повинні надаватися в відсканованому вигляді в форматі PDF з підписом керівника та відбитком печатки (за наявності).

УВАГА! ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ ТА ФІНАНСОВА ПРОПОЗИЦІЯ ПОВИННІ НАДАВАТИСЯ ОКРЕМИМИ ФАЙЛАМИ!

Пропозиція повинна бути надіслана лише за наступною електронною адресою: [email protected]

Якщо пропозиція буде доставлятися кур’єром:

Можливе надсилання пропозицій на поштову адресу: м. Одеса, вул. Героїв Крут 15, оф. 501. Із зазначенням: «тендер на канцтовари»

УВАГА! ПРОСИМО  НАДАВАТИ  ТЕХНІЧНУ  ТА ФІНАНСОВУ ПРОПОЗИЦІЇ У РІЗНИХ КОНВЕРТАХ!

Термін подання:

до 23.59 год 21 січня 2019 року

Щиро дякуємо вам за увагу.